Twitterburo vergroot uw kracht middels aandacht

Het is nog niet te laat
Politici twitteren, het MKB-twittert, de concurrent twittert, de overbuurman doet ‘t, maar u nog niet? Maakt u zich geen zorgen! U hoeft niet bang te zijn om de boot te missen, want Twitter is nog lang niet over zijn hoogtepunt heen. Twitter bestaat al sinds 2006, maar pas nu is het aantal twitteraars sterk aan het stijgen en zien steeds meer mensen en bedrijven wat de toegevoegde waarde van Twitter is. Wilt u met uw bedrijf ook op Twitter, maar weet u niet precies hoe?

Twitterburo helpt u hier graag mee en kan dat op verschillende manieren doen. Bekijk hier hoe.

Social Media en de bereidheid om te leren van de jonge generatie

In de huidige ideeëneconomie gaat het steeds meer om verbindingen. Met de komst van Social Media is de kans om gelijkgestemden te ontmoeten aanzienlijk gestegen. Social Media is dus een heel positief verhaal. Veel MKB'rs kampen met vraagstukken als:

  • hoe zet ik het in?
  • wat moet ik berichten?
  • hoe vaak?
  • wat levert het mij op?

We leven in een tijd waar voor het eerst in de geschiedenis de jonge generatie meer weet over de huidige technologieën dan de oude garde. Waarom wordt hier niet actief op geanticipeerd door de oude generatie? Staat het ego ons in de weg?

Het leggen van verbindingen is niet in geld uit te drukken

Social Media afdoen met argumenten als "het is niks voor mij" of "mijn doelgroep is niet actief via dit medium" komen helaas nog te vaak voor. Het oude paradigma van tijd is geld past niet bij Social Media. Het leggen van verbindingen en vergroten van je netwerk is niet in geld uit te drukken.

Vanuit eigen ervaring zien we de toegevoegde waarde in het leggen van verbindingen tussen het MKB en jonge mensen. Ons advies aan MKB Nederland, wil je meer bereik via Social Media?

Ga in gesprek met de jonge (creatieve) generatie. Laat je door hen onderwijzen en helpen bij dit vraagstuk.

 
Recente Tweets